2020. november 27., péntek

Kürti András: Csókol: Renate - Jelenlegi ára: 180 Ft

Az író írja könyvéről:
Négy vidám kisregény – én legalábbis azt hiszem, hogy vidámak – és egy szatirikus elbeszélés kapott helyet ebben a könyvben. Tartalmukat már csak helyszűke miatt sem ismertethetem, ráadásul többnyire titkokkal, rejtelmekkel, váratlan fordulatokkal teli, kalandos írások ezek, nem szabad róluk semmit előre elárulni. Annyit azért megsúgok a kedves olvasónak, hogy e történetek hősei valóságos figurák; részint az életben találkoztam velük, részint a képzeletemben. Ha ez utóbbiak közül netán magára ismerne valaki, nem dolgoztam hiába. A kisregényekben, az elbeszélésben lezajló események zömét úgyszintén az életből lestem el, a maradékot, főleg az erkölcsi tanulságokat pedig remélhetőleg majd az élet lesi el tőlem, ha véletlenül kezébe kerül ez a könyv.
Könyv: Kürti András: Csókol: Renate
Kiadó: Kozmosz Könyvek
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 1974
Oldalszám: 254
Kötés: Puhatáblás
ISBN: 9632110536
Illusztrálta: Várnai György
A lapszélek kissé foltosak, a gerinc felső sarkában kissé megszakadt a borító.


Jelenlegi ára: 180 Ft
Az aukció vége: 2020-11-28 07:41 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése