2021. május 28., péntek

Géllakkozáshoz, géllakk kellékek. UV lámpa, ecsetek stb. - Jelenlegi ára: 4 800 Ft

Géllakkozáshoz kellékek.  
10 termék + 7 db egyet és 1 ajándék körömdíszítő matrica.
A csomag tartalmaz egy db pink színű UV lámpát, kisméretű, USB csatlakozós. Egyszer sem használt, csak kipróbált, működik.  
2 tégely átlátszó színű UV gélt, ebből egyik tégely bontott, melyből egyszer használtam minimális mennyiséget, a másik bontatlan. Nincs rajta ml megjelölés.
1 kis flakon Ethanol Aceton-t. (szintén nem látok rajta ml megjelölést) 
2 üveg géllakkot, egyik bézs színű, másik rózsaszínes árnyalat. A barnásból használtam, a rózsaszínből egyszer sem.  
7 db ecset. 7 egymást követő méret. Újak, egyszer sem használtam őket.  
1 üveg primer, 14 ml. Egyszer sem használt.
1 üveg bonder, 14 ml. Egyszer sem használt.
1 üveg UV cement,   15 ml. Egyszer sem használt.
1 üveg UV topcoat, 14 ml. Egyszer sem használt.  
+ egy leoprádos toll mintás matrica szett ajándék.  
Külföldi oldalról rendelt dolgok, valós rendelt áron számolt értéke bőven 7000 Ft fölött volt.  
Szerettem volna magamnak készíteni a körmöm, de be kell látnom, úgysem fogom, ezért válok meg ezektől a termékektől.
Nem régi termékek, pár hónapja rendeltem!  
Nézd meg a többi akciómat is, köszi! ; -)
A TERMÉKEIMET POSTÁZOM IS, AKÁR FOXPOSTTAL IS!

Jelenlegi ára: 4 800 Ft
Az aukció vége: 2021-05-28 15:53 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése